środa, 27 stycznia 2016

Chwilówka

Siemanko !

W dzisiejszym poście wytłumaczę co się stało, że zniknąłem na chwilę i przestałem pisać posty.

A więc zacznę od tego, że najzwyczajniej w świecie nie miałem czasu. Dlaczego ? Dobra pytanie. Aktualnie uczeszczam na kurs języka niemieckiego. W następnym tygodniu będę zdawał egzamin na poziomie A1.
Może i nauka nie jest taka trudna, ale jeżeli połączyć to z pracami domowymi, zabawą z brzdącem i ćwiczeniami no to z dnia na dzień jest się trochę bardziej zajechanym. No, ale nic bo przecież dla chcącego nic trudnego prawda? Dlatego teraz harmonogram mam przygotowany. 3 lub 4 razy w tygodniu będę dodawał posty. Zapraszam do śledzenia również mojego instagrama :  www.instagram.com/killan95
Oraz zapraszam do obserwowania mojej strony na Facebooku : www.facebook.com/konradaktywnytata
Na dzień dzisiejszy waga pokazuje 94,5 kg , forma rośnie i miejmy nadzieję, że w lato nie będę się wstydził chodzić bez koszulki hehe.

Dzięki za uwagę!
Konrad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz