wtorek, 9 lutego 2016

"Nie lubię diet !!! "

Moja dieta 

Dzisiejszy post będzie na temat tego jak się odżywiam, ile razy w dniu jem itp. Zapraszam do czytania...

Tak więc zacznijmy od tego, ze dawno nie ograniczalem sobie kalorii na dzień.  Robiłem "świńska " mase, ale dopiero teraz zrozumiałem, ze nie powinienem był tego robić. Dlaczego ? Odpowiedź jest prosta. Za dużą tkankę tłuszczową mam na ten moment i proces gubienia tej tkanki może być nie stety bardzo długi. Codziennie jem banany bo to norma , ale nie dużo maksymalnie trzy. Na śniadanie zazwyczaj jem dwie kromki chleba ciemnoziarnistego ze slonecznikiem no i do tego cztery plastry szynki z indyka. Zawiera one bardzo mały % tłuszczy oraz soli i cukrów a natomiast 67% to bialko. Na drugie śniadanie jem również dwie kromki chleba ciemnoziarnistego ze slonecznikiem jak wyżej. Na obiad właśnie różnie nie mam tylko kurczaka i indyka chociaż jest często. Dlatego obiady mam jedynie niesprecyzowane ale zazwyczaj to główny posiłek i on ma około 500 kalorii. Na podwieczorek serek wiejski, lub banan z jogurtem naturalnym a na kolację musli z dużą zawartością białka i odrobiną węglowodanów.
Tak więc jako taką dieta jest ale no nie najadam się do syta a w dodatku ciągnie mnie do słodkiego. Co dwa dni ćwiczę mięśnie brzucha biegam 2 razy w tygodniu Plus skakanka. Do tego cwiczenia wykonuje szybciej, ze spieciami i krótkimi przerwami. Ćwiczę 5 razy w tygodniu lub 4. Teraz tylko trzymać się planu i czekać na efekty, a nastąpi to 10. Lutego. Zobaczymy ile w tydzień poleciało :') mam założone ze minimum 0,5 kg na tydzień. 
Trzymajcie się i cześć.

Pozdrawiam 
Konrad

Wbijanie na instagrama : www.instagram.com/killan95


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz