piątek, 12 lutego 2016

Tydzień na redukcji

Tydzień na redukcji.

Minął już tydzień odkąd zacząłem stosować dietę na redukcję mojej tkanki tłuszczowej. 

Tak więc zacznę od wyników.
Tydzień temu, jak stanąłem na wadze to pokazało mi 94.6 kg. Przy wzroście 174 cm ten wynik jest zadowalający, ale fakt że zrobiłem "świńska" mase jest gorszy. Dopuściłem się większej tkanki tłuszczowej niż myślałem , tak więc teraz przy rekucji może polecieć mi zdecydowanie więcej kg niż myślałem. Dzisiaj rano stając na wagę zobaczyłem 91.3 kg tak więc w tydzień spadło mi już 3.3 kg przy założeniu ze chciałem gubić 1 kg na tydzień. W swojej diecie nie posiadam żadnych cukrów jedynie z owoców, a węglowodany również czerpie z posiłków tak jak białko. Jedyna istotna rzecz pokrzywa, którą pije 2 lub 3 razy dziennie Taki detox :-). Oczywiście ćwiczę częściej niż to miało miejsce, gdy robiłem masę. Ćwiczę 5 razy w tygodniu i oczywiście 2 lub 3 razy w tygodniu biegam. Na razie biegam po 3 kilometry, a po połowie dystansu robię zrywu po 100 metrów. To znaczy 100 metrow Sprint i 100 metrow trucht. 
Także jak na dzień dzisiejszy nie ma tragedii.

A Wy jakie diety stosujecie? 
Jak wygląda wasz tydzień ?
Mieliście do czynienia z pokrzywa?
Jakie przyniosła efekty ?

Czekam na wasze odpowiedzi :-)

A w następnym poście opiszę wam jak podobało mi się w Mercedes-Benz-Museum ! Zapraszam do sledzenia ! Udostepniajcie i rośnijmy w siłę !!!


Pozdrawiam !
KONRAD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz