środa, 16 września 2015

Moja dieta

Co jem ?

Różnie ludzie układają diety żeby przytyć, albo schudnąć. Mój dieta jest jedyna i niepowtarzalna. Dlaczego? O tym w dalszej części postu.

Może zacznijmy od tego jak się odżywiam. Oto rozpiska w jakich porach jem :
* śniadanie - do 2 godziny po obudzeniu
* II śniadanie - jakoś w godzinach 12.00
* obiad - w okolicach 15.00
* lunch - w godzinach 18.00
* kolacja - 3 godziny przed snem

Oczywiście nie zawsze jem o określonych porach :-) pomiędzy posiłkami jem banany, jabłka, jakieś słodkie rzeczy takie jak np. Batoniki , trochę czekolady :-) Tak więc żadnych rygorów nie stosuję bo robię masę więc czy waga skoczy od spożytych węgli czy tłuszczy to i tak gicior ważne że wgl idzie w górę:D

A co jem o poszczególnych porach ? Oto mała lista :
* śniadanie - kilka bułek + serek wiejski + jakiś owoc i kawka :D
* II śniadanie - białko 40g i owsianka
* obiad - ryż 🍚 /🍠ziemniaki /makaron 🍜 + piersi z indyka /kurczaka/wołowina + jakaś surówka
* lunch - tutaj różne rzeczy jem 🍲 ale najczęściej jest to ciemne pieczywo z serem :)
* kolacja -  serek wiejski + ciemne pieczywo / bułki lub płatki na mleku :-)


oprócz tego piję herbatę ☕ /wodę do 2,5l dziennie :D podjadam słodycze jak moja kobieta kupi :-) chociaż często je chowa :D

Jak w nocy idę zrobić maluchowi jedzonko to zazwyczaj wtedy tez cos szamam :D Jak robimy wypad na miasto to też jemy w kfc jakiś budka także serio moja dieta to jeść jak najwięcej kalorii:D

Odwiedzajcie mnie na instagramie : www.instagram.com/killan95
Zalajkuj moją stronę na Facebooku :
www.facebook.com/konradaktywnytata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz