czwartek, 10 września 2015

Plan treningowy - Czyli co i jak.

Siemanko !

W tym poście opiszę mój schemat ćwiczeń. A więc zacznijmy od tego że nie mam dostępu, ani nie posiadam żadnych hantli :-)

Tak więc na początku rozgrzewka. Czasami jest to skakanka, a czasami wymachy rąk i rozciąganie. Następnie ćwiczenia na drążku. Robię 5 serii podciągania nachwytem. Nie mam określonej ilości, podciągam się do zmęczenia. Później przechodzę do pompek. Tutaj tak samo 5 serii do zmęczenia. Pompki klasyczne, ze zmiennym rozstawem, z nogami wyżej, na taboretach. Wszystkie te pompki wchodzą bardzo konkretnie i jestem zadowolony z tych ćwiczeń. Następnie wykonuję pompki przy ścianie. Oczywiście pompki na poręczach wchodzą bardzo ładnie. Następnie przysiady i wykroki :)
Na koniec trzy ćwiczenia na mięśnie brzucha, a mianowicie spięcia brzucha w leżeniu, rowerek, nożyce albo klasyczne brzuszki. Na samym końcu ćwiczeń jeszcze idę na drążek.
Często zmieniam kolejność ćwiczeń, nie robię tych samych zestawów pompek bo wolę różnorodność i to fajniej urozmaica trening :-) Taki trening domatora wykonuje co dwa dni.

Dzięki za przeczytanie i jeżeli macie inne ćwiczenia które dobrze wchodzą i można je wykonywać bez sprzętu to piszcie je w komentarzach ! :-)

Zapraszam na INSTAGRAMA : www.instagram.com/killan95
Zapraszam do śledzenia mojej strony na FB : www.facebook.com/konradaktywnytata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz