czwartek, 1 października 2015

Men'sHealth SPORTS NUTRITION - Muskelaufbau Shake

Białko od Men's Health

Skoro mieszkam w Stuttgarcie to muszę używać niemieckich suplementów. Przedstawie dzisiaj jeden z nich.


Białko o smaku truskawkowym szału nie robi. Ogólnie niewielkie efekty, może widoczne tylko na wadze. Przyrost tkanki mięśniowej to 2,5 kg w przeciągu 1,5 miesiąca.
Białko to ogólnie jest drogie bo kosztuje 35€, ja miałem takiego fuksa, że było ono akurat w promocji i zapłaciłem niespełna 14€. Różnica ogromna. Żadnych efektów ubocznych nie doznałem wiec ogólnie nie jest to zła odżywka, ale drugi raz jej nie kupie, nawet jak będzie w promocji. Krótkie podsumowanie :
#PLUSY : szybko przyswajalne, brak skutków u bocznych
#MINUSY : cena, smak truskawkowy jest nie do zniesienia, 75/100g białka:\

Niestety przeważają minusy, dlatego nie kupiłbym tego białka jeszcze raz. Cena w tym przypadku nie oznacza super jakości.

zapraszam na mojego instagrama : www.instagram.com/killan95
oraz zapraszam do śledzenia mojej strony na FB : www.facebook.com/konradaktywnytata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz