sobota, 30 stycznia 2016

Spędzanie czasu wolnego

Czas wolny w moim wykonaniu.

Każdego dnia czas wolny spędza się inaczej, nigdy nie wiadomo ile ten czas będzie trwał i na co można sobie pozwolić.  Na przykład teraz piszę tego posta podczas, gdy moje Kobieta robi pyszny obiad, a syn śpi.  

Tak więc mam jakąś godzinkę :-).
Mój czas wolny spędzam w różny sposób. W trakcie dnia lubię sobie pograć, albo jeżeli nie ćwiczyłem to ćwiczę.  Gram na konsoli xbox 360 bo mając dziecko to i tak długo się nie pogra a na razie pieniędzy nie chciałem wyrzucać. Na dole znajduje się zdjecie w co gram. A mianowicie na wieczór jeżeli mały śpi lubię sobie poczytać książki.  Na dole znajduję się zdjecie co czytam. Metro 2033 to książka o postapokaliptycznej Moskwie, serdecznie polecam !
A moją ulubioną grą jest GTA , World od Tanks i Call od Duty :-).
A Wy jak spedzacie czas wolny ? Co lubicie ? Czekam na Wasze komentarze :-) 
Zapraszam na instagrama : www.instagram.com/killan95
Oraz na Facebook'a : www.facebook.com/konradaktywnytata

Pozdrawiam
Konrad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz